Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022
Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022
Να αποκαλυφθεί η αλήθεια : «… για την Αργιθέα δεν περισσεύουν λεφτά;»
Η μειωτική αυτή φράση για την πατρίδα
μας, που υφίσταται όλες τις βλάβες του περιβάλλοντος της για να αποκτήσουν οι
Θεσσαλοί του κάμπου κ των πόλεων καθαρό νερό από τον Αχελώο ποταμό, για
ύδρευση, καθαρή ενέργεια, άρδευση, καθαρό Πηνειό, θύμισε την παλιά
ανατριχιαστική φράση του τότε - μεταβατικού - πρωθυπουργού το 1980 Γ Ραλλη:
«δεν πιάνει άσφαλτος στις κορφές του
Τυμπάνου… !» - σημειωτέον η ασφαλτόστρωση ήταν τότε στη διασταύρωση Οξυάς… (
μηδέν άσφαλτο στην περιοχή μας )…
Η θαρραλέα γραφή του Βραγκιανίτη
Κώστα Θ Αγόρη - υποψ βουλευτής το 2019 - πρέπει να μην μείνει χωρίς αποκάλυψη
του ονόματος αυτού που έκανε την απαράδεκτη δήλωση, να ξεσκεπαστεί η αρνητική
στάση υπευθύνων για την μη ισόρροπη ανάπτυξη ολόκληρης της Θεσσαλίας, - καθώς
και ποιοι ήταν παρόντες και πως αντέδρασαν στο άκουσμα της αντί-Αργιθεατικης
άποψης, που δυστυχώς αποτελεί καθημερινή “πολιτική” σε βάρος της ορεινής
Δυτικής Θεσσαλίας με επικίνδυνους κεντρικούς δρόμους, χωματόδρομους -
σχολικούς, χωρίς σήμανση, πλέγματα ή στηθαία…
Ορισμένοι της αυτοδιοίκησης, αφού πήραν την στήριξη του κόμματος ΝΔ και εκλέχτηκαν, τώρα… σφυρίζουν δήθεν υπερκομματικά, δεν ακούν κανέναν, ούτε Βουλευτές, ούτε Υπουργούς… ας το δει το Μέγαρο Μαξίμου, το ΥΠΕΣ με το δώρο που έκαναν: την καθεστωτική πενταετή θητεία με το ν.4804/21… & την απαξίωση των κοινοτικών αιρετών… ας όψονται...
Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022
Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022
Πολιτική προστασία ν. Καρδίτσας - Αργιθέας: …με τηλε… συντονισμό… από τα γραφεία!
Ουδεμία υπηρεσία ή τοπικός φορέας
δεν φρόντισε, είτε να σπάσει τους πάγους, είτε να ζητήσει τη διακοπή
κυκλοφορίας έως ότου αποκατασταθεί η ασφαλής προσβασιμότητα.
Που βρίσκεται η πολιτική
προστασία Δήμου, του νομού, της Θεσσαλίας;
Ποιες οι ενέργειες για βελτίωση
της εναλλακτικής διαδρομής από λόφο Πέντε Αδέλφια, οι παρεμβάσεις σε Περιφ Αρχή,
ΔΕΗ η οποία είναι αρμόδια λόγω και του υπο κατασκευή φράγματος
Συκιάς (ιδιοκτησίας ομίλου ΔΕΗ);
Από το 1989 που ανοίχτηκαν οι 5
οδικές σήραγγες, ελάχιστα τα έργα βελτίωσης και όσα έγιναν ήταν με πολλές
αστοχίες κ άνευ αποτελέσματος.
Η μόνη σοβαρή παρέμβαση, ήταν η
ασφαλτόστρωση του οδοστρώματος το 2004-5 επι Υπουργού Ανάπτυξης αείμνηστου Δημ
Σιούφα, μετά από διεκδίκηση τοπικών αιρετών.
Πολλοί οδηγοί αναγκάζονται σήμερα
να παρακάμπτουν τις σήραγγες και να ακολουθούν τον παλιό χωματόδρομο (με
διαβρώσεις) από 5 Αδέλφια.
Κατεπείγουσα η ανάγκη, να γίνει
αυτοψία από αρμόδιες αρχές πολιτικής προστασίας, Δνσης τεχνικών έργων Καρδίτσας,
Αστυνομίας και να δοθεί η πρέπουσα λύση.
Πριν συμβεί ατύχημα, να γίνει η
παρέμβαση.
Τα όργανα, οι αιρετοί οφείλουν να
βγουν από τα γραφεία τους, να δράσουν, να προλάβουν!
Δεν γίνεται πολιτική προστασία με
τηλε- συντονισμό μέσω ταμπλετ …
Να βελτιωθεί η εναλλακτική
διαδρομή για ασφάλεια και πρόληψη ατυχημάτων.
Το ίδιο και για την μη ηλεκτροδότηση επι βδομαδες των οκτώ χωριών Ανατολικής Αργιθέας … η όλως προσωρινή χρήση γεννητριών… δεν είναι αποδεκτή λύση, ούτε είναι δυνατή η απρόσκοπτη τροφοδοσία τους...