Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Περιγραφή διαδρομής οδοιπορικού Στάλια – Βρωμόγκουρα – Εννιά Βρύσες

Το πρωινό της 4ης Σεπ 2009 παρέα με τον Κώστα Χόντζια και τον +Νίκο Βίλλη ανεβήκαμε στις δυσπρόσιτες πλαγιές του όρους Βουτσικάκι από την πλευρά του Πετρίλου.

Ξεκινήσαμε πρωί-πρωί από την Κρανιά περάσαμε τις Φλέβες και τον Έλατο και κάναμε μια στάση στη βρύση Δέση. Αφού περάσαμε τη Στρούγκα, τη Λάκα Μακρέσι και το «Παλιόρουγκο» και κάναμε μια στάση στο χαλασμένο πλέον «Μαντρί Στάλια». Ανεβήκαμε στην Αμασχαλούλα και περνώντας κάτω από την κορυφή Πύργος και αγνατέψαμε στον μεμακρυσμένο ορίζοντα τις κορυφογραμμές των Αγράφων και το Ντελιδίμ ενώ στον εγγύς ορίζοντα είδαμε την κορυφογραμμή Λάκα Τρανή- Γιαννιωτάκι- Ράχη Μπουστικάκι – Καπούλας και Χαρίσι.
Συνεχίσαμε φτάνοντας στα Ταμπράκια ακριβώς κάτω από το Σημείο (2152μ) την υψηλότερη κορυφή του όρους Βουτσικάκι και περνώντας κάτω από την Κουτσιούκα κατεβήκαμε στις Εννιά Βρύσες όπου και κάναμε στάση για κολατσιό.
Μετά τη στάση κατευθυνθήκαμε προς το Λιβαδερό και κατεβαίνοντας περάσαμε...
από την Πάνω Τραμπάλα και μεταξύ του Στάλου Βησσαράκου και τραμπάλας κατεβήκαμε στο Κωστάκη και από εκεί στη Δέση-Φλέβες και επιστροφή στην Κρανιά.

Σημειώνουμε ότι το δρομολόγιο που ακολουθήσαμε από τα Ταμπράκια μέχρι τις Εννιά Βρύσες είναι πάρα πολύ επικίνδυνο και δεν το συνιστούμε. Εμείς ευτυχώς είχαμε οδηγό τον Κώστα Χόντζια που  ξέρει πώς να περάσεις με ασφάλεια ακόμη και τα πιο δύσβατα μονοπάτια μιας και γνωρίζει άριστα όλη την περιοχή. Θα ακολουθήσει πλήρης φωτορεπορτάζ σε επόμενες αναρτήσεις.