Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Εψές που χιόνιζε πυκνά (Ολόκληρο) 20130921235448

Εψές που χιόνιζε πυκνά  (Ολόκληρο)

Τραγουδούν: Σωτήρης Κίσσας,  Μήτσιος Καπούλας,  Ηλίας Χόντζιας, Τόλιας Σβενζτούρης  και Γιώργος Πέτσας.

 Γλέντι στου Τόλια Σβεντζούρη  στα Αργυραίϊκα στις 21 Σεπτεμβρίου  2013.
Εψές που χιόνιζε πυκνά  (Ολόκληρο)
Εψές που χιόνιζε πυκνά 
και έβρεχε δροσάτα.

Λεβέντης  κόρη έκλεψε
μπροστά στα γονικά της .

Και πήρε και την πήγαινε 
σε κλέφτικα λημέρια. ...

Και στρώνει την καπούλα του
να κάτσει  η κόρη απάνω.

Κι απλώνει στην τσεπούλα του
και βγάζει παξιμάδι.

Για φάε για πιέ κόρη ξανθή
και πίσω μη θυμάσαι.

Θυμάμαι τη μανούλα μου
και τρέμω σαν τη βέργα.

Η  βέργα τρέμει στο κλαρί
και εγώ τρέμω στα ξένα.

Και εγώ τρέμω στα ξένα
λεβέντη μου για σένα.

Θυμάμαι τον πατέρα μου
και λιώνω σαν τ΄ ασήμι.
Τ΄ ασήμι λιώνει στη φωτιά
και εγώ λιώνω στα ξένα.

Και εγώ λιώνω στα ξένα
λεβέντη μου για σένα.

Θυμάμαι αδελφάκια μου
και τρέμω σαν το ψάρι.

Το ψάρι τρέμει στη στεριά
και τρέμω στα ξένα.

Και τρέμω στα ξένα
λεβέντη μου για σένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου